topfoto-00.jpg
topfoto-02.jpg
topfoto-04.jpg
topfoto-05.jpg
topfoto-06.jpg

Den positive effekt af et hyppigt højere niveau 

96 pct. af eleverne på alle årgange kan på den måde udvikle det høje niveau 5 og 6, der gør dem til dygtige læsere

Det stopper 30 år med mange dårlige læseresultater. Det første var IEA fra 1991. 
Det medfører det bedste læseresultat man kan opnå - et højt niveau. 

Det medfører samtidig, automatisk,  nedenstående positive værdier. 
Hvordan det hænger sammen uddyber jeg nøje i kapitel 3 i bogen 180 skridt. Her kommer værdierne: 

  1. Stor, indre læselyst
  2. Selvtillid
  3. Trivsel
  4. Glæde
  5. Lyst til læring og skole
  6. Faglig inklusion
  7. Forebyggelse af læseproblemer
  8. Udvikling af samme høje niveau i sprogforståelse.
  9. Milliard-besparelser på specialundervisning i Grundskolen årligt
  10. Ændring af den negative, sociale læsearv
  11. Forebyggelse af megen forstyrrende, ukoncentreret adfærd i undervisningen
  12. Faglig stolthed og øget respekt for lærerne i samfundet
  13. Forbedrede arbejdsforhold og arbejdsglæde for lærerne

 Dette er til stor glæde for både eleverne, lærerne, forældrene, skolen og samfundet.

Bestil bog og kursus i LEVEL UP her 

Her ses plakaten, som er et didaktisk læremiddel, der motiverer til hyppig LEVEL UP.